Itt egy vicces és új reklám, amiben Céline Dion énekesnő beszabadul egy újszülöttosztályra, ahol megrökönyödve látja, hogy a fiúk kékbe, a lányok meg rózsaszínbe vannak öltöztetve. Mit tesz ilyenkor Céline Dion? Fúj egy kis csillámport, fekete csillámport (!) a levegőbe, amitől eltűnik a babaruhák kisfiús-kislányos színárnyalata.
Sok mindenre számítottunk a Las Vegasban régóta szolgáló, extravagáns ízlésű énekesnőtől, de arra nem, hogy egyszer bejelenti, hogy babaruhákkal fogja megváltani a világot, azonban úgy tűnik, most eljött ez a pillanat. Céline Dionnak három gyereke van, és az énekesnő azt mondja, hogy ő nem akarja senkinek megmondani, hogy mit csináljon, mit adjon a gyerekeire, de hozzáteszi, hogy a gyerekekre sem akar ráerőltetni semmit, így pl. azt se, hogy a fiúknak mindenképpen kéket kéne viselnie. Hadd válasszanak ők, mondja Céline Dion, hozzátéve:
Nem tudhatjuk, hogy mi lesz belőlük később. És nem akarhatjuk, hogy a jövőben PSYCHOLOGIQUEMENT problémájuk legyen a növekedéssel!
Az alábbi, csodás videóban Dion a NUNUNU márka két, kicsit rémisztő megjelenésű tervezőjével közösen nyilatkozik, akik azt állítják, hogy ezzel a kollekcióval egy új világrendet hoznak be. Mindenképpen nézze végig az interjút 1:40-ig, mert itt található a fent idézett részlet, ahol kiderül, hogy Céline Dion annyira fontosnak tartja ezt az ügyet, hogy még egy francia szó is becsúszik neki a koncentrálástól, mert francia kanadaiként nem beszél túl jól angolul.
Arról, hogy a rugdalózókollekció Céline Dion szerint hogyan fogja megváltoztatni a világot, egy jó hosszú cikket is elolvashat a CNN-nél.
Az énekesnő a jelek szerint véresen komolyan gondolja, hogy új világrendet fognak elhozni az általa tervezett rugdalózók.
14 · Nov 16, 2018 01:21pm Tovább a kommentekhez