Nemrégiben írtunk arról, hogy az Éjjel-Nappal Budapest egykori szereplője 35-400 forintért árul spirituális karkötőket. Emellett az sem titok, hogy egy egyórás tanácsadás 20 ezer forintot kóstál a Blasius & Agatha Spirituális Központban, amelyet a celebritás vezet.
Instagram oldalán több terméket is reklámoz, többek között parfümöket is, amelyeket jóval olcsóbban szerezhetnek meg a vásárlói, mint a fentebb említett terméket/szolgáltatást. A Ripost azonban kiszúrta, hogy a poszt alatt többen is nemtetszésüket fejezték ki az olcsó illatszerekkel kapcsolatban.
Egyesek arról számoltak be, hogy a parfümutánzatnak nincs illata, vagy nem hasonlít az eredetire, mások szerint kifejezetten büdös, de akadt olyan is, aki bőrirritációt tapasztalt a használata során. A követők csalódottak, a jövőben pedig valószínűleg nem sokan próbálkoznak majd a szóban forgó illatszerek kipróbálásával, ha belepillantanak a kommentszekcióba.