GettyImages-1052323750

Meghan Markle és Harry herceg többé nem áll szóba az angol bulvármédiával

2020.04.20. 11:18

Korábban még csak a lesifotósok munkáját ítélte el Meghan Markle és Harry herceg, most azonban négy angol bulvárlap ellen is szót emeltek, írja a Page Six. A pár ezentúl a The Daily Mailt,  a The Sunt, a Daily Mirrort, és a Daily Expresst fogja negligálni, amiért hazugságokat írtak róluk.

A pár tisztában van azzal, hogy a bulvárlapok az angol médiának egy jelentős hányadát teszik ki, de a fent említett bulvárorgánumokkal és azok szerkesztőivel ezek után nem fognak szóba állni, és meghívni sem fogják őket sajtónyilvános megjelenéseikre, mivel úgy látják, többször is hazugságokat írtak róluk, a cikkek megjelenése után azonban semmilyen felelősséget nem vállaltak a fals állításokért.

Amikor valaki a hatalmát felelősség nélkül gyakorolja, a bizalom, amire ebben az iparban annyira nagy szükség van, leértékelődik

- írta Harry herceg és Meghan Markle közleményében. 

A pár ugyanakkor azt is kifejtette, hogy a bulvárlapok elleni fellépésük nem jelenti azt, hogy az összes sajtótermék előtt bezárkóztak volna, azt pedig végképp nem, hogy azért bojkottálták a bulvársajtót, mert azok túl kritikusan, esetleg negatívan írtak volna róluk korábban.

Harry hercegék PR-ügyeiért mostantól a New York-i székhelyű Sunshine Sachs cég lesz felelős, akik a hírességek kríziskommunikációjára szakosodtak, és korábban olyan ügyfeleik voltak, mint Michael Jackson családja, Leonardo DiCaprio, Barbra Streisand vagy Jennifer Lopez, írja a Daily Mail.