Mark Laita korábban reklámfotós volt, teljesen véletlenül dobta fel nekem az egyik videóját a Youtube algoritmusa. Az 50 körüli amerikai férfi csatornájának címe az, hogy Soft White Underbelly, és bár már jó ideje gyűjti itt a videóit Laita, csak a múlt vasárnap volt, hogy az egészhez feltöltött egy bevezetőt. Ebből kiderül, hogy egy nap rádöbbent, hogy addigi munkája reklámfotósként csak azt szolgálta, hogy a nagy cégeknek még több pénze legyen, és hogy ennél többet szeretne letenni az asztalra az életben. Így született meg a gondolat, hogy a társadalom legelesettebb, leghátrányosabb helyzetben lévő tagjaira, az ő problémáikra próbálja meg felhívni a figyelmet (innen a csatorna címe is, amely kifejezés a test/társadalom legsebezhetőbb részére utal).

Laita megjelenéséből egyértelmű, hogy egy jó anyagi helyzetben, jó karban lévő, menő férfiról van szó, a munkáján és stílusán pedig nagyon látszik, hogy a pályája zömét reklámfotózással töltötte. Ezért sokkoló például, amikor a hirdetésekből ismert képi világban nem egy fogkrémreklám-mosolyú, boldog, nevetve salátát evő, karcsú anyuka tűnik fel, hanem mondjuk Christie, egy háromgyerekes, heroinfüggő prostituált, aki éppen azt meséli, hogy pedofil apja mennyit erőszakoskodott vele és nővérével annak idején. Christie arca azért úgy néz ki, ahogy mert előző nap az egyik kliense túl hamar elélvezett, ezért úgy gondolta, visszajár neki a prostituáltnak már kifizetett pénz. Christie nem volt hajlandó visszaadni az összeget, erre a férfi megverte.

Laita azt mondja, ha korábban hajléktalant látott, neki is az jutott eszébe, hogy az illetőnek esetleg abba kéne hagynia a drogozást és dolgoznia kéne kezdeni, és máris minden meg lenne oldva. Amióta azonban kicsit jobban megismerte ezeknek az embereknek az életét, jobban érti, hogy mit miért csinálnak, és hogy sokuknak mennyire nem volt esélye sem egy normális életre. Azt mondja, videóival empátiát szeretne ébreszteni ezen emberek iránt. A sorozatban szerepel többek között:

A csatorna egyik legnépszerűbb, kiugróan magas nézettséggel rendelkező videója bő két hetes, ez egy methfüggő lány interjúját tartalmazza. Eddig 1,3 millióan nézték meg.

Mark Laita munkája az Instagramon is megtalálható, a fiókjában szerepelnek videók a fenti, borzasztó nehéz témákkal foglalkozó sorozatból, de az is kiderül, hogy milyen fényképeket készít, amikor reklámfotóz. Íme egy példa.