Tucker, a golden retriever nagyon népszerű a közösségi médiában, olyannyira, hogy a hirdetésekből évi több száz millió forintnyi dollár bevételre tesz szert, melyet természetesen gazdái vesznek fel, akik már fel is adták a saját állasukat, ugyanis Tucker már képes őket eltartani.
A Printed Pet Memories cég kutatása szerint az ötéves golden retriever, Tucker Budzyn a közösségi média kutyákat rangsoroló listáján az első helyen áll.
A házikedvenc két éves kora óta már milliós bevételekre tesz szert.
Egy YouTube-on 30 perces videóbejegyzés 40 000 és 60 000 dollár között hoz
– mondta Courtney Budzyn, Tucker tulajdonosa, aki azt is elárulta, hogy az Instagramon körülbelül 20 000 dollárt keresnek három-nyolc sztorival.
A 31 éves Budzyn, aki korábban házakat takarított, és férje, Mike, aki építőmérnök, felmondtak állásaikban, hogy teljes munkaidőben irányítsák Tuckert és immár kölykét, Todot is. A népszerű házikedvencnek közel 25 millió követője van a közösségi médiában:
11,1 millió a TikTokon, 5,1 millió a YouTube-on, 4,3 millió a Facebookon, 3,4 millió az Instagramon és 62 400 a Twitteren.
(life.hu)
(Borítókép: Golden retrieverek. Illusztráció: GK Hart/Vikki Hart/Getty)