horoszkóp

Liu Shaolin Sándor bevállalt egy fehérneműreklámot

2019.03.20. 16:09

Kicsit több, mint egy éve, hogy a Shaolin-testvérek egycsapásra hírességgé váltak Magyarországon, és ha ön azóta is figyeli a gyorskorcsolyázó olimpiai bajnokok Instagramját, akkor amit most fogunk mutatni, nem lesz olyan nagy meglepetés. Liu Shaolin Sándor ugyanis nemrég posztolt egy ilyen werkfotót.

Ezzel harangozta be a 23 éves sportoló, hogy a Sloggi reklámjában fog szerepelni, és most meg is érkeztek a kampányfotók egy sajtóközlemény kíséretében. Íme, az elsőn Liu Shaolin Sándor egy hangszerrel szerepel, mint Shawn Mendes!

sloggi liu shaolin sanyi
Fotó: Sloggi

A reklámban Liu Shaolin Sándor mellett Iszak Eszer is szerepel.

Az alábbi legördülőben elolvashatja a teljes sajtóközleményt, ami ezekhez a fotókhoz tartozik, az alatt pedig lehet szavazni a képekről!

A sloggi márka arcaként debütált Liu Shaolin Sándor

Korcsolyája nélkül arat történelmi sikert Liu Shaolin Sándor. A fiatal sportoló mindössze egy fotózás erejéig hagyta maga mögött a jégpályát és bújt modell szerepbe. A 23 éves gyorskorcsolyázó a sloggi fehérnemű márka első férfi arcaként mutatkozott be, a kamerák előtt pedig nem egyedül kellett pózolnia, partnere Iszak Eszti volt, aki már harmadik éve tölti be a márkanagykövet szerepét.

Mindössze egy alsónadrág. Ennyit viselt Liu Shaolin Sándor legutóbbi fotózásán, amikor Iszak Eszti mellett a sloggi első férfi márkanagyköveteként mutatkozhatott be. A lenge öltözet ellenére a fiatal sportoló csöppet sem jött zavarba a kamerák előtt. „Szerencsére több fotózáson is volt már lehetőségem részt venni, így ez a közeg nem teljesen idegen számomra. Az igaz, ezúttal sokat megmutatok magamból, de ennek ellenére egyáltalán nem jöttem zavarba, sőt, nagyon jól éreztem magam. Bár itthon még nem annyira megszokott, külföldön teljesen természetes, hogy a sportolók fehérnemű márkákhoz adják arcukat, ezért számomra is egy óriási megtiszteltetés volt, hogy a sloggi első hazai férfi márkanagykövetként gondolt rám. A brand fiatalos stílusa és a szuper innovatív, varrás nélküli, extrán rugalmas Zero Feel fehérneműk igazán közel állnak hozzám, így nagyon büszke vagyok erre a szerepre” – árulta el a fiatal sportoló.

Liu Shaolin Sándor mellett Iszak Eszti már harmadik éve képviseli a márka női kollekcióit, így a fotózás alatt rutinosan segítette partnerét. „Ami azt illeti, nem volt nehéz dolgom, hiszen Sanyit nem nagyon kellett instruálni. Magabiztosan és ösztönösen mozgott a kamera előtt, így nagyon jó hangulatban telt vele a munka. Szerintem szuper képek születtek rólunk és óriási dolog számomra, hogy egy aranyérmes olimpiai sportolóval közösen képviselhetjük a márkát” – árulta el a Eszti.

A sloggiról:

A sloggi márka hivatása, hogy tökéletes kényelmet nyújtson mindenki számára, szuper innovatív, komfortos, mindennapi viseletre alkalmas fehérneműivel. Idén tavasszal először a már ismert, nagyon sikeres női Zero Feel melltartók mellett bemutatásra került a férfi Zero Feel kollekció is, mely a varrás nélküli széleknek és a 360 fokban rugalmas anyagnak köszönhetően tökéletes, kompromisszummentes kényelmet hoz mindenki életébe. Ezáltal tényleg hódít a kényelem, hiszen, ha komfortosan érzed magad, bármire képes vagy!

262
422