GettyImages-1219099339

Ezekkel a combokkal Dwayne Johnson bármit össze tudna roppantani, mégsincs megelégedve velük

2021.10.25. 10:41

Bár már így is iszonyatos mennyiségű izmot szedett magára, a jelek szerint mégsincs teljesen megelégedve teljesítményével Dwayne Johnson. Az nem derült ki, hogy pontosan mi lehet az oka ennek, de valószínűleg a lábedzésre céloz. 

A Szikla becenevű pankrátorból lett színész rendszeresen posztol izzasztó edzéseiről az Instagram-oldalán, hiszen az év minden napján keményen edz, és ami nagyon fontos: a lábnapot sem hagyja ki! Friss posztja arról árulkodik, hogy most is nagyon megdolgoztatta magát.

Nagyon odatettük a tegnap esti lábedzést! Jóleső érzéssel tölt el a tudat, hogy egyre jobban mennek az edzőtermi edzések, szépen haladok, de nem vagyok teljesen elégedett magammal. Folyamatosan azon vagyok, hogy finomhangoljam az étrendemet, miközben igyekszem bölcsebb és tudatosabb lenni, a munka és a magánélet közti egyensúlyt megteremteni. Mindez rohadt nehéz, főleg hogy rengeteg minden van, ami lehúz. Hagyjátok figyelmen kívül, mit mond más, és csak a céljaitokra összepontosítsatok! A kitartó munka meghozza gyümölcsét. Eredményes hetet nektek!

– olvasható Johnson motiváló bejegyzésében. 

A GymBeam részletesen írt Johnson edzéstervéről: 

hét hat napján edzek és általában reggel, de ez mindig az adott ütemtervemtől függ. Néha este is edzem. De egyértelműen előnyben részesítem a reggeli edzéseket. A tréning során felosztom a testrészeim edzését: lábak, hát, mellkas, bicepsz és tricepsz. Kombinálom az egykezeseket, nagy súlyzót, köteleket és a gépet.

– magyarázta korábban a Szikla, akinél a GymBeam szerint egy lábnap így néz ki:

  • Kardió: 30-50 perc
  • Előre lépések nagy súlyzóval: 4 sorozat, 25 ismétlés
  • Leg press: 4 sorozat, 25 ismétlés
  • Combfeszítés ülőhelyzetben (Leg extension): 3 sorozat, 20 ismétlés
  • Guggolások duplakezes súlyzóval: 4 sorozat, 12 ismétlés
  • Hacken guggolás: 4 sorozat, 12 ismétlés
  • Hacken guggolás egy lábon: 4 sorozat, 12 ismétlés
  • Román holthúzás: 4 sorozat, 10 ismétlés
  • Lábhajlítás géppel ülőhelyzetben: 3 sorozat, 20 ismétlés
  • Lábtolás: 4 sorozat, 12 ismétlés.
46
134