A zenész a piac legjobbjaiként hivatkozik termékeire.

Korábban a Velvet is beszámolt róla, hogy számos hollywoodi híresség kamatoztatja más területeken a szórakoztatóiparban nehezen megkeresett vagyonát. Míg a női sztárok többsége kozmetikum-ruha-ékszer vonalon képviselteti magát, addig számos férfi színész és énekes saját alkoholmárkában utazik. Persze akadnak kivételek, mint Eminem, aki saját éttermet nyitott, vagy Tom Hanks, aki egy új kávémárkát dobott a piacra tavaly. Brad Pitt a bortermelés mellett egy kozmetikai cégbe is befektetett, Ryan Reynolds pedig nemrég kötött egy 1 milliárd dolláros üzletet a T-Mobile-lal, egy korábban vásárolt tulajdonrészének köszönhetően.

Snoop Dogg korábban számos ígéret tett a rajongóinak arra vonatkozóan, hogy milyen vállalkozásokat tervez indítani a jövőben. Nemrég bejelentette, hogy a nevével fémjelzett reggeli müzlit fog gyártatni, majd védjegykérelmet nyújtott be a „Snoop Doggs” hot dogra, és egy sor THC-vel dúsított hagymás snacket dobott piacra.

Legutóbb, mindenkit meglepve, egy indonéz vállalkozóval társult és saját kávémárkát gyártatott INDOxyz néven.

A kávéval való kapcsolatom hosszú időre nyúlik vissza. A hosszú éjszakákon a stúdióban, amikor egymás után készítettük a slágereket, a kávé volt az üzemanyag, amely mozgásban tartott bennünket.

(...) Az Indo meg fogja változtatni az iparágat, ezt megígérhetem” – fogalmazott a zenész, aki életstílusként jellemzi termékei használatát.

A márka kávébabjai az indonéz Bali, Jáva, Sulawesi és Szumátrai szigetekről származnak. A nyers kávét Los Angelesben pörkölik, majd vagy egészben csomagolják, vagy lefőzik és konzerválják.

A terméket elsőként Las Vegasban, majd az Egyesült Államokban vezetik be. Hogy Magyarországon hozzá lehet-e majd jutni, azt egyelőre nem tudni. Mindenesetre az Amazon oldalán is meg lehet majd rendelni. A cold brew-t dobozonként 5,99 dollárért (2 ezer 200 forint) adják, míg a pörkölt kávé zacskója 17,99 dollárnál (6 ezer 500 forint) kezdődik.

(IF)

(Borítókép: Snoop Dogg. Fotó: Getty Images)