Inspirálónak és meghatónak szánt reklámokat készített egy kozmetikai cég, ami két, bőrhibák, illetve bőrbetegség miatt szenvedő nővel szeretné eladni alapozóját. A reklámnak állítólag nem az az üzenete, hogy a nők elfedjék magukat, hanem hogy így fejezzék ki magukat. Ön mit gondol?

A Dermablend két reklámfilmet készített két nővel, akik bőrbetegség, illetve bőrhibák miatt szenvednek, és a márka egyik alapozójával ezeket tökéletesen el tudják fedni. Az első videón egy Cheri Lindsay nevű nőt láthat, aki egyébként röpladbaedzőként dolgozik, és a vitiligo nevű, gyógyíthatatlan betegségben szenved. A vitiligo egy olyan rendellenesség, mikor a bőrből hiányoznak a bőszínért felelős pigmentsejtek, így az ember bőre foltokban fehér lesz. Ez Lindsay esetében pedig még feltűnőbb, mert fekete. Azt mondja, azért használja ezt az alapozót, hogy az emberek ne a betegségét lássák, hanem őt magát. Egyébként Michael Jackson is ettől az állapottól szenvedett, amit sokan nem akartak elhinni neki, de halála utána egyértelművé vált, hogy igazat mondott.

Ön szerint jók a reklámok?

A másik videóban Cassandra Banskon beszél, aki egy ismert youtube-os, rengeteg videója van, amikben többek közt sminkelni tanít, és emiatt lett belőle később modell is. Először nem tűnik fel, de Bankson arca durván pattanásos és heges, ami miatt rengeteget csúfolták őt az iskolában.

A videók egyébként arra a korábbi reklámra emlékeztetnek, amelyben az arctetovált, Zombie Boyként is ismert Rick Genest mutatta meg egy réteg alapozó segítségével, hogyan nézne ki, ha nem változtatta volna a fejét koponyává. Ha nem emlékezne rá, kattintson érte ide!