horoszkóp

Milliós ékszerek hoznak szerencsét a szépségkirálynőknek

dns
2008.12.08. 15:05
Metzker Viktória misztikus erőt tulajdonít annak a brill nyakláncnak, amit élete meghatározó napján, a Playmate gálán kapott ajándékba. Laky Zsuzsa pedig egy többmilliós nyakláncot kapott az Európa Szépe győzteseként, de nem viseli gyakran, így nem ismeri a varázserejét. A Baraka Ékszerház óra és ékszerbemutatóján jártunk, és emlékeink szerint az év legtalányosabb eseménye volt.

"Most adjam vissza ezt a szép, milliós ékszert, vagy fussak el vele?"- kérdezte mosolyogva Laky Zsuzsa a Baraka Ékszerház alkalmi modellje az óra és ékszerbemutató sajtótájékoztató után az esemény egyik szervezőjétől, és azt a választ adta, hogy még tartsa magán a gyűrűt az est végéig, de lehetőleg ne fusson el vele.

Több milliót érő szépségkirálynők

Nézegessen celebeken ékszereket!

A belvárosban működő exkluzív ékszerüzlet négy, javarészt svájci luxusóra és ékszermárkát kezdett forgalmazni, ebből az alkalomból szerveztek sajtótájékoztatót a Corinthia Hotelben. Az újságírók és fotósok számára koraeste mutatták be az újonnan forgalmazott kollekciót, és felkérték Laky Zsuzsa és Horváth Éva volt szépségkirálynőket, Metzker Viktória playmate-et, valamint Sári Éva énekesnőt, hogy a sajtótájékoztatón viseljék a javarészt két-három millió forintos ékszereket. Az este pedig sajtónyilvánosságon kívül, leginkább a reménybeli vásárlók és az őket szórakoztató celebek részvételével folytatódott.

Újságíróbarát cimkét nem montírozták ugyan a meghívóra, mégis meglepő volt tapasztalni, hogy a sajtótájékoztatón a bemutatkozó márkák - Girard-Perregaux, Roberto Coin, Parmigiani és Ulysse Nardin - képviselőinek angol nyelvű prezentációját nem tolmácsolták, és amikor néhányan jelezték, hogy problémát okozott nekik a szövegértés, az ékszerház képviselői a jövő hétre ígértek egy magyar nyelvű összefoglalót, amikorra már nagy valószínűséggel minden megjelent újságírónak rég le kellett adnia a beszámolóját az eseményről. A hiány pótlására több kilogramm reklámkiadványt kaptunk, amelyekben a forgalmazott márkák órái árak megjelenítése nélkül láthatók.

A vízszerzés a legizgalmasabb

A szövegértés nem okozott problémát, azok sem merülhettek el deréknél mélyebben az információ óceánjában, a kurzus javarészt az egyes luxusbrandek alapításának történetéről, a luxuspiacon betöltött szerepéről, az órák mechanikai fejlesztéséről, esetleg a kampányaikra felkért nemzetközi hírességek nevének felsorolásából állt. Akit ez nem tett igazán boldoggá, nézhette, amint a prezentáción ülő hírességeink műanyagpoharat szerveznek maguknak, hogy mégsem flaskából igyák, egymásnak körbeadva az ásványvizet. Ezt követően a Roberto Coin ékszerek kiadványát nézegették, amelyekben nemzetköti celebek, mint Madonna, Catherina Zeta-Jones, vagy a brand arca, Christy Turington viseli a termékeket.

A szolgáltató jellegű információgyűjtésnek nem maradéktalanul kedvezett ez az alkalom, a hotel egyik báltermében kiállított órák standjánál szintén angol nyelven segédkező képviselők nem igazán tudták mire vélni, az újságírók egy része leginkább az új modellek pontos áraira kiváncsi. Őket is beavatták inkább a cégfilozófiába, így tudhatták meg, hogy az órakészítő manufaktúrák kulcsszavai a precizitás, a minőség és az innováció.

Magyarországon idén ősszel megjelenő luxusmárkák (többek közt Gucci, Roberto Cavalli, Tag Heuer) száma azt sugallja, mintha hírből sem ismernénk a gazdasági válságot, bár minden bizonnyal egy luxusmárka nem szeretné azt megtenni, hogy a bizonytalan helyzetre hivatkozva elhalassza a butiknyitást. Cél lehet továbbá az is, hogy a tehetős magyar vásárlókat rávezessék arra, hogy ezentúl ne Milánóban tegyenek szert a karácsonyi ajándékokra, hanem három földalatti megálló távolságában minden milliós apróságot megtalálnak az Andrássy úton.

Laky Zsuzsát Chopard nyaklánca a szépségversenyre emlékezteti

Nézegessen celebeken ékszereket!

A sajtótájékoztatót követően a luxusékszerekkel közlekedő hírességeinket kérdeztük a válságról és az ékszervásárlási szokásaikról. "Mostanában azt sugallják, az embereknek nincs pénzük, pedig szerintem van. Úgy érzem, ezt a világválság ügyet túlspilázzák"- vélte Laky Zsuzsa volt szépségkirálynő. Sári Éva énekesnő és műsorvezető szerint a recesszió nem érinti azokat, akik luxusfogyasztók, ők ezután is megtehetik, hogy ötmilliós órát vegyenek maguknak. Az ékszervásárlás kérdésében is nagyjából egyetértettek a celebnők, egyikük sem nagyon szokott vásárolni, legfeljebb kapni.

"A legértékesebb ékszerem egy többmilliót érő Chopard nyaklánc, amit Európa Szépeként kaptam a döntő végén, hat éve. Nagyon ritkán tudom felvenni, mert annyira látványos darab, az Operabálon volt rajtam utoljára" - mondta Laky Zsuzsa, aki magának nem szokott ékszert venni, mert általában az összeset elhagyja. A fülbevalója fél éve megvan, ezt nagy szerencsének tartja. A túlzott ékszerviselést egyébként visszataszítónak tartja, főleg a férfiakon. "Egy férfinak elég egy óra, nem szeretem, ha tele van aggatva fülbevalóval, nyaklánccal. "

Metzker Viktória hisz a brillnyaklánc erejében

Az ékszerekben rejlő misztikus erőre Metzker Viktória playmate világított rá. "A tavalyi Év Playmate-je gála életem egyik legemlékezetesebb napja volt, és ott kaptam ezt brill nyakláncot, egymillió forint körüli az értéke. Ezt mindig hordom a fontosabb napokon, mert hiszek benne, hogy szerencsét hoz." Azt azonban nem tudta felidézni a playmate, milyen más alkalommal alakította a szerencséjét az ékszer.

Sári Éva inkább énekesi tevékenységgel foglalkozott az utóbbi években, és kevésbé szépségversenyzéssel, ezért kedvenc ékszereit nem eredményhirdetéseken, hanem a családjától és a barátnőitől kapta. "A barátnőim körében szokás, hogy öszedobjuk a pénzt és közösen veszünk egymásnak egy-egy szép Swarowski összeállítást. A szülinapomra azt kaptam a lányoktól, az ilyen ajándékok közelebb állnak hozzám, mintha lenne egy nagy, hivalkodó gyűrűm, amit fel sem mernék venni az utcára."