Tavaly októberben utánajártunk, hogy vajon mi lehet a titka a Sanrio vállalat egyik legkedveltebb, 34 éves mesefigurájána. Nemcsak a hétköznapi emberek élnek a kawaii kultúra bűvöletében, hanem a celebek is, akik szintén előszeretettel mutatják be Hello Kitty-s holmijukat a nyilvánosság előtt. Bár a japán illetőségű cég honlapján is található egy vélhetően nem spontán körülmények között készült fotósorozat, mi is közzé teszünk pár képet, amelyeken ismert Kitty-rajongók láthatóak gyűjteményük egy-egy darabjával. Hozzátesszük, hogy Hello Kitty-nek a Dior, azaz John Galliano is behódolt, az április 26-án megjelent japán Vogue-ban ugyanis a híres divatház legújabb, őszi-téli kollekcióját maga a Macska mutatta be.
A hírességek közül talán Paris Hilton az, aki a leghangosabban hirdeti magáról, hogy rajong a Sanrio cég figurájáért. Az álpaparazzók képeinek tanulsága szerint rendelkezik legalább egy Hello Kitty párnával, egy pólóval és egy pink, apró táskával, amit magával vitt könyve, az Egy örökösnő vallomásai New York-i bemutató bulijára. Természetesen nem kellett sokáig várni, hogy a japán illetőségű vállalat kiaknázza a szőke celeb ismertségét. TMZ szerint a Sanrio 2007-ben a MONO COMME CA céggel közösen piacra dobott egy Paris Hilton külső jegyeivel ellátott (fehérszőke haj + kék szemek + csivava kézben) Hello Kitty babákból és kiegészítőkből álló csomagot, amelynek darabjait külön-külön és együtt is meg lehet vásárolni. Természetesen csak és kizárólag Japánban.
Mint kiderült, az énekesnő, aki nemrég másodszorra is férjhez ment, nemcsak Marilyn Monroe-emléktárgyakat szeret gyűjteni, hanem egy másik popkulturális ikonra is szívesen áldoz némi pénzt. Bár Carey pontosan nem tudja, hogy összesen hány fürdőszobája van az otthonában, arra büszke, hogy az egyiket Hello Kitty-szentélynek rendezte be. A Glamour magazinnak elmondta, a száj nélküli "ultracukiság" kiskorában lopta be magát a szívébe, és a rajongást azóta sem sikerült kinőnie. A kissé bizarr hangulatú fürdőszobán kívül ezt az is alátámasztja, hogy az American Idol egyik adásában egy Hello Kitty ragtapasszal a kezén tűnt fel, és egyik 2003-as koncertjén egy óriási plüss macskával a kezében pózolt, mint az a képen is látható.
Hogy a kissé zavarodott, bár mostanában talán jó úton járó híresség szívesen visel rózsaszín parókát a fején, az az utóbbi egy év során többször is kiderült. A pink póthajban természetesen nem merül ki a problémás énekesnő vonzalma a cuki holmik és kiegészítők iránt. 2005 februárjában például egy Hello Kitty-s neszesszerrel a kezében fotózták le egy reptéren, miután akkori párjával, Kevin Federline-nal a celeb szülővárosában, Kentwoodban meglátogattak egy ékszerboltot és vásároltak egy óriási, tündért formázó babát. Britney Spears persze a jóval komolyabb, csak és kizárólag felnőtteknek való játékszereket is kedveli. Egyik otthonában a Fantasy Room nevű helyiség például tele van szőrmés bilincsekkel, korbácsokkal és paskoláshoz alkalmazott lapátokkal - állítja a Star Magazine.
A Sanrio büszkén hangoztatja, hogy Johanssont is meghódította Hello Kitty. Bár ez sokak számára bizonyára kevésbé hihető, ebben mégis lehet valami, ugyanis az ifjú színésznő a 2003-as Torontói Filmfesztiválon egy masnis macskát formázó párnával fotóztatta le magát, miközben éppen az Elveszett jelentés és a Leány gyöngy fülbevalóval című filmeket népszerűsítette. Lehet, hogy így akart utalni arra, Sophia Coppola filmje a kawaii, azaz az a cukiság, mekkájában, vagyis Tokióban játszódik.
A színésznő egy jó ügy érdekében használta fel saját és Hello Kitty sikerét. A kép 2003-ban készült a YouthAIDS szervezet második jótékonysági bálján New Yorkban. Az eseményen többek között elárvereztek egy Hello Kitty Beach Cruiser kerékpárt is, amire egyébként a híresség is licitált - írja a Jamd. Ugyanebben az évben Judd szintén az előbb említett szervezet kedvéért felvett egy Hello Kitty pólót, amin ez állt: "Handle with Care", ami körülbelül annyit tesz, hogy "Különleges bánásmódot igényel". A Sanrio cég természetesen ügyel arra, hogy ne vethessék a szemére, hogy csak a profit érdekli, hűszen segít a rászorulókon is. Hello Kitty harmincadik születésnapja alkalmából 2004-ben egy nagyszabású aukciót szerveztek, és az eladásból befolyt összeg a UNICEF-et és a Target House alapítványt kapta meg.