Sok modell a nagy, nemzetközi ruhamárkákat szereti, Kustánczi Lia azonban ragaszkodik a hazai készítésű ruhákhoz. Megnyílt a Misso első üzlete, ahol párducmintás tangákat, lakkretikülöket, flitteres macskaportrékat és állatfigurás díszpárnákat láttunk.

„Néha be-beugrik a párducminta, és ez a fehérneműkön is megmutatkozik. A lakk nagyon divatos most ősszel, a csillogó kabátokat viszik nagyon”- mutatott a legmenőbbnek vélt konfekcióra Jónás Zsolt a Misso márkatulajdonosa. Igazság szerint a párducminta értelmét mi vetettük fel, és számunkra volt rossz hír, hogy újra és újra visszatér a divatba.

Flitteres macskaportré a suliba

Love it!

A Misso női ruházati márka a Mammut alagsorában nyitotta meg első kiskereskedelmi üzletét, és erre az alkalomra sajtótájékoztatót szerveztek. Hivatalos tájékoztató végül nem volt, sajtó semigen, amit a tulajdonos azonban úgy látta, a kis alapterületű üzletben sokkal kényelmesebb lesz, ha a nap folyamán egy-egy újságíró érkezik majd. Kustánczi Lia volt playmate, a márka egyik arca fogadott bennünket reggel, miközben az üzlet redőnyét húzták fel, és lelkesen vezetett végig a kollekción.

„Imádom a denevérujjú blúzokat, de a sportosabb cuccokat is. Az elmúlt öt évemet magassarkún álltam végig, és ez a derekamat megviselte. Iskolába szeretek mintás felsőben meg farmerban menni”- mondta a playmate, miközben egy flitterekkel díszített macskaportrés topot húzott ki a pólók közül. „A modellek körében divat nagy, nemzetközi márkákat viselni, de én a a hazai ruhákat nagyon szeretem”- tette hozzá.

Kétségkívül magyar

Ez a márka kétségkívül magyar, a kilencvenes évek angrókorszaka óta ennek csalhatatlan jelei vannak. Például márka-emlémával díszített farmerszárak, kígyóbőrt idéző nyomott felsők, csónak formájú lakkretikülök. Kíváncsiak voltunk, a trendspotterek mely szórakozóhelyeken járva jegyezték fel, és jelezték a szabóknak, hogy merrefelé halad a divat. A tulajdonos azonban nem említett konkrét forrásokat.

"Három, saját divattervezővel dolgozunk, ők egy jó team. És hogy a fiataloknak melyik rétege mérvadó számunkra? A 15-35 éves kor közötti nők a célközönségünk, talán ebből is annyi a megkötés, hogy nálunk nincsenek L-esnél nagyobb méret. Piacfelmérést meg mindenhol csinálunk: bevásárlóközpontokban, szórakozóhelyeken, és az utcán”- mondta Jónás.

Félig nyitott, biggyesztett száj

A márka ruháit Kustánczi Lián kívül Nagy Réka a Topmodell tavalyi győztese, és akkori nagy reménysége, és Béres Anett a Való Világ egykori szereplője viseli a katalógusban. A kiadványt lapozgatva egyrészt az tűnt fel, hogy mindegyik modell félig nyitott, lazán biggyesztett szájjal pózol, másrészt hogy a fehérneműk egyértelműen a Pussy Deluxe stílusát idézik, és mint kiderült, nem véletlenül.

„Nekünk a Pussy irányzata tetszik a legjobban, de az nyilván egy drágább kategória. Mi ezt a stílust hazai készítőkkel olcsóbbá tudjuk tenni”- mondta Nagy Zoltán a cég értékesítési vezetője, és hozzátette, a fehérneműk mellett kiegészítőket is kínálnak, mint melegítők, bögrék, díszpárnák. A tavaszi szezonban már napszemüvegek és övek is lesznek, hogy a vevők tetőtől-talpig fel tudjanak öltözni.

Időközben megérkezett a másik modell, Béres Anett is. „Nekem igazából ez az egyetlen modellmunkám, 159 centivel nem erre a pályára készültem. Viszont én vagyok a célközönség, nekem szinte minden ruhám innen van”- mondta Béres Anett, és ezzel kicsit közelebb jutottunk a célközönséghez.