A színésznőt - akit nem annyira tehetségéről, mint inkább az elszúrt plasztikai műtétek állatorvosi lovaként ismer a világ - 35. születésnapján ismét cserbenhagyta a ruhája.

A karrierje eddigi csúcsát az Amerikai pite-filmekben elérő Tara Reid egyik legnagyobb visszhangot kiváltó alakítása az volt, amikor 2004-ben, egy partira érkezve boldogan pózolt a fotósoknak, és eközben hosszú pillanatokig nem vette észre, hogy válláról lecsúszott ruhája nyílt betekintést enged kontár módon összefércelt, formátlanná műtött mellbimbójára. Miután évekkel később helyreállító műtétek sorával kijavíttatta az összes elszúrt plasztikai műtétjét - majd meg is mutatta a Playboyban a végeredményt -, 35. születésnapja alkalmából most sikerült megismételnie a ruházati balesetet.

Reid és társasága a franciaországi St. Barths szigetén ünnepelte a színésznő születésnapját a VIP Room nevű helyen, a fotók tanúsága alapján igazán jókedvű és kötetlen hangulatban. Ennek megfelelően viselkedett a mély kivágású, félvállas, fekete koktélruha is, ami végül felül bizonyult túl rövidnek a születésnapi torta felett nyújtózkodó Reidnek. Igaz, ezúttal nem biztosított akkora belátást, mint az ikonikussá vált fotón, ez épp csak elegendő volt arra, hogy a színésznő ismét villantással kerüljön be a köztudatba.

Reid első, emlékezetesebb produkciója annak idején minden elcseszett plasztikai műtétek alaptételeként került be a köztudatba. Az így szerzett kétes hírnevére aztán még rátett egy újabb sorozat, amely fürdőruhában ábrázolta, feltárva, hogy sebészei nem csak a mellét rontották el, de ritka rondán végezték el a zsírleszívását is, ráncokat és puklikat hagyva a hasán. Reidet ezek után menthetetlenül az elcseszett plasztikai műtétek állatorvosi lovaként emlegették a következő években, ami érthető módon nem tett jót a lelkének: mint pár évvel később, az elszúrt műtéteit helyrehozó műtétek után bevallotta, teljesen kikészült a reakciókon.

Ezért is döntött úgy 2009-ben, hogy a Playboyban vetkőzve mutatja be, milyen szépen helyrepofoztatta a kontár műtétek után a testét, bár az ilyen fotósorozatok fő ismertetőjegye, hogy a lapba kerülő végeredményen többnyire már csak a Photoshop a valódi.