18

Csak felnőtteknek

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet. Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését a gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartozik.

Újabb félmeztelen fotók Kate Middletonról

2012.09.17. 11:44 Módosítva: 2012.09.17. 12:03
A Chi magazin is lehozott egy tizenkilenc oldalas mellékletet a félmeztelen Kate Middletonról. Ugyanez a Silvio Berlusconi-irányította kiadónál lévő lap közölt hat éve olyan fotókat Diana hercegnéről, amelyeket a balesete után néhány perccel készítettek róla.

A Chi olasz magazin eleget tett ígéretének, és valóban további félmeztelen fotókat közöltek Katalin hercegnéről, melyeket itt nézhet meg. A Guardian szerint tizenkilenc oldalon összesen tizennyolc felvételt publikáltak arról, ahogy a pár a korábban megismert franciaországi villában napozik. A lap főszerkesztője, Alfonso Signori korábban úgy nyilatkozott: ha maga a királynő hívná telefonon, az sem akadályozhatta volna meg. Kétszáz fotójuk van, és ha sokkal többet mutató felvételeik is lennének, azokat is szívesen közzétették volna.

Valószínűleg a két sorozat közti hasonlóság miatt nincs még tele az internet az új képekkel, a fotók ugyanis nagyjából megegyeznek a Closer által közöltekkel. A francia lap kiadójának ügyvédeivel a királyi család jogi képviselői már felvették a kapcsolatot, kártérítést követelnek, mondván, megsértették a pár magánélethez való jogát. Mind a Closer, mind a Chi azzal védekezik, hogy Vilmosék olyan helyen félpucérkodtak, ahová simán be lehet látni közterületről is, így nem nyomult senki a magánszférájukba. Katalin persze ennek ellenére szomorúan tűrt.


Itt fotózták a hercegi párt

A Chit ugyanaz a lapkiadó, a Mondadori adja ki – a cég csúcsán egyébként Silvio Berlusconi áll. Lánya, Marina Berlusconi az ügyvezető, aki úgy nyilatkozott a félpucér képek közléséről: a lap él a szerkesztői szabadság jogával, és teszi a dolgát. Apjával egyébként nem konzultált a fotókról, mondván, „apám politikus, és engeedtessék meg azt mondanom, hogy sokkal fontosabb dolgai is vannak, mint egy képsorozat". (Érdekes, Berlusconi papának akkor volt ideje és kedve odahatni, amikor letiltotta a privát szexbuliján készült képeket.) Szerinte a felvételek senkit sem sértenek emberi méltóságukban

A képeket kísérő cikkben a Chi magazin Katalin tökéletes megjelenését méltatja, és egy szakértőt is megszólaltattak, aki arról elmélkedik, hogy volt-e már plasztikai sebészeti beavatkozása.

Megint a Chi

Katalin és Vilmos a napokban Borneón jártak, ahol még viccelődni is volt kedvük: egy kalandparkban múlatták az időt, a herceg pedig utóbb úgy nyilatkozott: igen, észleltek egy kémet, aki a lombok között bujkált. Az még állítólag nem kommentálta, hogy ugyanez a Chi magazin publikálta hat évvel ezelőtt azokat a képeket Diana hercegnőről, Vilmos anyjáról, amelyek halálos balesete után néhány perccel készültek

És a brit sajtóvisszhang

A múltkori fotókat a Daily Star ír kiadása is közzétette, mellesleg a laptulajdonosok jóváhagyása nélkül. Az ausztrál Irish Echo most arról ír: lehet, hogy a lapot emiatt bezárják, mivel a teljes tulajdonosi kör ezt elítélő sajtónyilatkozatot adott ki. Michael O’Kane a témában egyetlen nyilatkozatot tett egy tévéműsorban, szerinte a hercegné nem különbözik Rihannától vagy Lady Gagától, ő pedig a jó eladási statisztikákra törekszik.

A brit sajtó jelenleg ezzel a történetszállal van elfoglalva, a képeket pedig továbbra sem hozzák le. Az egyetlen kivétel a Daily Mail –  publicisztikájának szerzője egyrészt azt javasolja, fenébe a diplomáciával, inkább azonnal indítsanak háborút Franciaország ellen. Ugyanakkor azt is írja: vicces felháborodni a külföldi sajtó Middleton mellei iránti érdeklődésén, ha eközben a hazai pletykasajtó ugyanazon nő méhének tartalmára spekulál.