Rémálomszerű repülőútjáról mesélt a 34 éves Anip Patel, egy chicagói székhelyű befektetési cég vezérigazgatója, aki nemrégi az Air Indiával utazott Delhibe. A 15 órás utat komfortos körülmények között szerette volna megtenni, és ezért 6300 dollárt, vagyis több mint 2 millió forintot költött az első osztályú jegyre.
Ám első osztályú élmény helyett sokkal inkább felháborító körülmények várták, és ezt videóra is vette, majd megosztotta követőivel a TikTok oldalán. Nem csak a kabin volt rettenetes állapotban, tele penésszel, hajszálakkal és kosszal, de a használati tárgyak egy része is hiányos, vagy törött volt, és a tévé sem működött.
@mondayswithmohan By far the worst airline I've ever ever flown in my life. #airindia #india #chicago #flights ♬ original sound - Mondayswithmohan
„Minden szakadt, tönkrement vagy penészes volt. Megértem a szokásos kopást, de ez már egy másik szint" – mondja Patel a videóban, amiben nem csak a penész és a mindenhol uralkodó kosz látszik, de a szakadt ülés is.
A melegnek hirdetett törölköző hideg volt, a fejhallgatókon is penészes lerakódást talált, ráadásul az étlapról kiderült, hogy a felkínált fogások nagy része hiányzik, így az első osztály utasai érkezési sorrendben választhattak a néhány elérhető ételből.
A gépen nem csak a szórakoztató berendezések nem működtek, de WIFI sem volt elérhető, így 15 órán keresztül bámulta a semmit.
Patel nem tett panaszt a légitársaságnál, ám az Air India képviselőihez eljutott a milliók által megtekintett videó, és felajánlották neki, hogy a teljes jegyárat visszatérítik.
(Borítókép: kétségbeesett férfi a repülőtéren. Illusztráció: Getty Images)