Rémálomszerű repülőútjáról mesélt a 34 éves Anip Patel, egy chicagói székhelyű befektetési cég vezérigazgatója, aki nemrégi az Air Indiával utazott Delhibe. A 15 órás utat komfortos körülmények között szerette volna megtenni, és ezért 6300 dollárt, vagyis több mint 2 millió forintot költött az első osztályú jegyre. Egy új-zélandi házaspár nem mindennapi repülőúton vett részt, amikor egy segítőkutya szellentései és nyáladzásai miatt kénytelenek voltak a légitársaságtól kártérítést követelni.
Egy pár 486 ezer forintos kártérítést kapott, miután egy szellentő kutya mellett ültek egy 13 órás repülés során
Ám első osztályú élmény helyett sokkal inkább felháborító körülmények várták, és ezt videóra is vette, majd megosztotta követőivel a TikTok oldalán. Nem csak a kabin volt rettenetes állapotban, tele penésszel, hajszálakkal és kosszal, de a használati tárgyak egy része is hiányos, vagy törött volt, és a tévé sem működött.
„Minden szakadt, tönkrement vagy penészes volt. Megértem a szokásos kopást, de ez már egy másik szint" – mondja Patel a videóban, amiben nem csak a penész és a mindenhol uralkodó kosz látszik, de a szakadt ülés is.
A melegnek hirdetett törölköző hideg volt, a fejhallgatókon is penészes lerakódást talált, ráadásul az étlapról kiderült, hogy a felkínált fogások nagy része hiányzik, így az első osztály utasai érkezési sorrendben választhattak a néhány elérhető ételből. Egy-egy hosszabb repülőúton kisebb terülj-terülj asztalkámmal várnak minket a légiutas-kísérők.
7+1 repülős étel, amelytől leesik az álla
A gépen nem csak a szórakoztató berendezések nem működtek, de WIFI sem volt elérhető, így 15 órán keresztül bámulta a semmit.
Patel nem tett panaszt a légitársaságnál, ám az Air India képviselőihez eljutott a milliók által megtekintett videó, és felajánlották neki, hogy a teljes jegyárat visszatérítik.
(Borítókép: kétségbeesett férfi a repülőtéren. Illusztráció: Getty Images)