Közös kollekciót adott ki a Gucci nevű luxusdivatház és a The North Face nevű márka, amely túrázáshoz-sportoláshoz kínál mindenféle ruházati cikkeket és felszereléseket. A két cég együttműködését többek között Pixie Geldof is promózza, és a marketingkampány elég intenzív visszhangot kapott elsősorban a The North Face vásárlóinak körében, tudósít a Daily Mail. Az új kollekcióhoz készült reklámok ugyanis túrázó modelleket mutatnak, akik között van olyan, aki szoknyában és magassarkúban vág neki a hegycsúcsoknak.
A felháborodók többsége nevetségesnek találja a hirdetést, és könnyen lehet, hogy a két cég marketingesei valóban poénnak szánták ezt a videót. Az mindenesetre biztos, hogy egy komolyabb hegyi túrának ilyen lábbeliben nekivágni kifejezetten balesetveszélyes, dehát azóta tudjuk, hogy a Gucci köszönőviszonyban sincs a praktikummal, amióta olyan fürdőruhát kezdtek árulni, amiben nem szabad úszni menni. Szóval amíg a Guccitól nem nagy meglepetés, hogy túrázásra alkalmatlan túrafelszerelést kínálnak csillagászati összegekért, addig The North Face nevű márka imázsára viszont eddig nem igazán voltak jellemzőek az ilyen poénok – ezért döbbentek meg többen az alábbi reklámon.
A Gucci árult már olyan fürdőruhát, amiben nem szabad vízbe menni, most itt a túrázásra alkalmatlan túrafelszerelés, de legalább jó drágán!
2 · Jan 11, 2021 12:40pm Tovább a kommentekhez