Túl vagyunk a TV2 új tehetségkutatójának, a Rising Starnak a harmadik adásán, ami már élő is volt, és amiből azonnal kiderült, hogy miért bukott be ez a műsor sok országban, ahol próbálkoztak vele.

Azért, mert egyszerűen

nincs értelme.

Méghozzá azért nincs értelme, mert ott van az a sokat és nagyon kihangsúlyozott négytonnás(!!) LED-fal, ami a műsor alapja, és amire Ördög Nóra gyorsul. Bizony, már a műsor alapjául szolgáló fallal kezdődnek a problémák. És nem csak azért, mert országszerte olyan óriásplakátokkal reklámozzák magukat, amin az a fájdalmas szóvicc olvasható, hogy

A tehetség FALEMELŐ ereje.

Hanem azért is, mert a LED-fal a produkciók alatt végig eltakarja az énekest, aki így nem látja a közönséget. Ellenben a közönség látja az énekest, mert a LED-falon közben mutatják szerencsétlent. Na és ezt a LED-falat kell a nézőknek felemelniük a szavazataikkal. De minek akarnám én felemelni a falat, ha már úgyis látom azt a nyomorultat? Vagy akkor miért látom? És ő miért nem lát engem? Mármint a stúdióban ülő közönséget. Az egész műsor összes adása alatt egy falnak fognak énekelni a versenyzők? Pont úgy, mintha egy elcseszett nagy zuhanyfülkében lennének?

Aztán ha a győztes a verseny megnyerése után elmegy az első falunapra, akkor majd megijed a közönségtől?

Azt pedig végképp nem értem, hogy miért kell minden egyes énekes produkciója előtt KÜLÖN belépni a szavazó applikációba. Mi van akkor, ha a többszázezer, appot letöltő ember közül csak tíz szavaz, és abból heten nyomnak igent? Akkor az a hét ember dönti el, hogy mondjuk a hamburgersütő lány bejut-e a műsorba vagy sem? (Mivel 70 százalék kell ahhoz, hogy továbbjusson a versenyző.) Plusz abban sem vagyok biztos, hogy az applikációval szavazásnak van értelme, ugyanis nem hiszem, hogy egy diósgyőri panelban ülő nagymama letöltené a nemlétező okostelefonjára a szavazóappot, miközben amúgy meg biztos, hogy nézi a műsort.

De már csak azért is óriási buktának tűnik ez az egész, mert olyan hangokat juttatott tovább a zsűri örömkönnyek és orgazmusok közt, akik az összes többi eddigi tehetségkutató legelején elhasaltak volna, és ordítva küldték volna haza őket. Pont úgy, mint Feke Pál a női ruhába öltözött férfit.

Mert a TV2 komolyan úgy gondolta, hogy jó ötlet azzal elindítani egy új műsort, hogy az egyik zsűritag már az elején megutáltatja magát a fél országgal, miután összevissza beszél és mosakszik napokig, hogy ő nem is utálja a melegeket, csak ne öltözzenek férfiak női ruhába, mert az csúnyarosszfúj.

De azt se nagyon értem, hogy miért lehet a műsorba szinte bármikor jelentkezni instagramon keresztül? Tényleg ennyire kevesen mentek el a castingokra? Vagy a TV2 esetleg a bebukott Big Brother indulói közül próbált válogatni, aztán meg rájöttek, hogy azok közt viszonylag kevés olyan van, aki egy kicsit is tud énekelni?

Illetve tényleg egy átlagos hangú 15 éves kislányra kell gyorsulnom nekem is, akinek bár jó hangja van, de az X-Faktorban valószínűleg még a mentorok házában kiszórták volna? Egyszerűen érthetetlen, hogy a TV2 miért költött bármennyi pénzt is erre a formátumra, aminek már az első adásából kiderül, hogy miért bukott meg mindenhol máshol.

A csatorna a Rising Starral konkrétan kiásta a saját sírját, Ördög Nóra meg boldogan beleugrott.

És sanszos, hogy otthon sír esténként, miközben ostorozza magát, amiért otthagyta az RTL-Klubot, és már nem az X-Faktor színpadán ordít hétvégente.

Kommentálná? A Facebookon tegye!