Nem újság, hogy a hírességek nem azért instáznak, mert nem tudják magukat mással elfoglalni, hanem azért, hogy valami hasznot húzzanak belőle. Ennek egy módja, hogy időnként reklámot posztolnak, amiért nyilván pénzt kapnak a reklámozott márkától. Ezzel önmagában semmi baj nincs, csak kérdés, hogy meddig marad népszerű a nagyközönség körében a celebinsták követése, ha a kontent egyre nagyobb hányada promó.
Van olyan híresség, aki úgy próbál elegánsabb, vagy legalábbis őszintébb maradni, hogy beletesz egy #reklám hashtaget a fizetett kontentet tartalmazó posztba, más valószínűleg úgy gondolja, hogy a vak is látja, hogy ez reklám, minek odaírni betűvel is. Utóbbiakkal az amerikai hatóságok nem értenek egyet.
Azzal szeretnénk illusztrálni, hogy itthon is milyen méreteket öltött az Instagramon történő reklámozás, hogy most összeállítottunk egy Instahíradót csak olyan reklámposztokból, amik az elmúlt 24 órában jelentek meg egy-egy magyar híresség fiókjában.
Hát nézzük! ki mit promóz ma?
Görög Zita és Epres Panni
„Próbáljátok ki, recept az albumban!”
Kulcsár Edina
„Nagyon szeretek nektek adni.”
Jakabos Zsuzsanna
„Köszönöm az egész csapatnak!”
Iszak Eszti
„Háziasszonyként az üzletvezetővel beszélgettem a náluk található gyönyörű órákról és ékszerekről.”
Palvin Barbara
„PILGRIM SS18”
Aleska Sáfrány Emese
„#piros #red #nails @agnyesnails”
Tolvai Reni
„Imadom a feher kormoket koszonom draga Timi @timynails keressetek batran mert o a legjobb akinel eddig valaha jartam”
A magyar celebek Instagramjai alapján nehéz eldönteni, kitől vegyek ékszert és hova menjek manikűröshöz! Mindenki mást ajánl!
1 · Nov 23, 2017 10:00am Tovább a kommentekhez