Egy luxusruha nézzen ki luxusruhának, mert egy luxusruha ne úgy nézzen ki, mintha harminc évvel ezelőtt turkálta volna valaki egy keletnémet bálából, és egy luxusruhákba öltöző yuppie milliomos ne próbáljon úgy kinézni, mintha egy ágrólszakadt hippi lúzer lenne, mert az olyan, mintha a pornószínésznők apácaegyenruhában járnának. Egy estére farsangkor vicces, éveken átívelő trendnek viszont inkább cinikus.
Ha ön egyetért ezzel a gondolatmenettel, akkor nyilván önnek sem túlságosan szimpatikus a Gucci márkánál az utóbbi években domináló irányvonal, de ez a poszt talán segít majd a dolgok pozitív oldalára koncentrálni, a Gucci új reklámjában ugyanis egy baromi ritkán látott legenda tűnik fel:
Tippi Hedren!
Ha önt ettől önmagában nem fogja el a bizsergés, az esetleg azért lehet, mert önnek nem ugrik be hirtelen, hogy Tippi Hedren egyrészt a Madarak című Hitchcock-film sztárja, másrészt Melanie Griffith édesanyja. A 88 éves színésznőnek kicsit bizarr módon ráncolódik a homloka, de ezzel együtt is hátborzongatóan jó érzés őt látni a reklámbéli jósnő szerepében. Így emlékszik rá mindenki, aki látta a Madarakat.
A fenti reklám egyébként a Gucci karóráit és ékszereit hirdeti, és mennyire idegesítő rongyrázás már az is, hogy a karórákra nem a karóra szót alkalmazzák, hanem azt, hogy
timepiece?!
Ez angolul annyira sznobul hangzik, hogy meg se kíséreljük lefordítani, mert magyarul biztosan nem tudnánk ennyire extrém fokban modoros és nagyzoló szóval mondani azt, hogy karóra. Na de mindegy, szóval inkább örüljünk annak tovább, hogy láthattuk Tippi Hedrent.