horoszkóp
naonari

Szexi-sztárvendéges lett a klip a világ jelenlegi legnépszerűbb számához

2018.12.01. 16:25

Hetek óta messze és mérföldekkel a világ legaktuálisabb, legnépszerűbb száma Ariana Grandétól a Thank U, Next. A 13 évesnek kinéző énekesnő ebben exeinek mond köszönetet mindazért, amit kapott mindegyiküktől, és a dal a világ mindkét mérvadó slágerlistáján első körrentli, a Billboard Hot 100-ot és a brit hivatalos listát is vezeti.

A dalt november 3-án adták ki, azonnal No1 lett gyakorlatilag mindenhol, de csak most lett hozzá videóklip. Ennek a posztnak a megjelenésekor a klip még nem volt 20 órája online, de ennyi idő alatt kb. 50 millió megtekintés jött neki össze.

A Thank U, Next már így is garantáltan ott van az év 5 legnagyobb slágere között, várhatóan a briteknél az agyonfetisizált Christmas Number 1 címet is elnyeri majd három hét múlva, de hogy még feljebb srófolják a dal népszerűségét, a klipet baromi szexire fazonírozták és meghívtak bele pár hírességet vendégeskedni, többek között Kris Jennert a Kardashian-klánból, Elizabeth Gilliest a Dinasztiából és Troye Sivant Ariana Grande egy korábbi dalából.

Egy ideje mind a briteknél, mind az amerikaiaknál beleszámítanak a hivatalos Youtube-megtekintések a slágerlistás helyezésekbe, szóval ezzel a klippel a Thank U, Next tuti még feljebb menne a listákon, ha még lenne hova. 

A videóról érdemes tudni, hogy olyan csajos vígjátékok előtt tiszteleg, mint a Doktor Szöszi (Legally Blonde) vagy a Bajos csajok (Mean Girls). Az utalások és szereplők felsorolásában például a Yahoo ezen cikke segítségével mélyülhet el.

Ez az exeknek nem beszólós, hanem mindent szívből megköszönős téma természetesen nem újdonság a nap alatt, de a popbizniszben sem. Alanis Morissette 1999-ben adott ki videóklipet az Unsent című dalhoz, amiben volt szerelmeinek köszön meg mindent, amit kapott tőlük. Ez a szám-klip kombó kb. minden szempontból ezerszer eredetibb, mint a Thank U, Next, de persze a popfogyasztó nagyközönség nem feltétlenül az eredetiséget díjazza. Az Unsent 2009 óta van fent a Youtube-on és a számlálója a nevetséges 1,3 milliónál áll, azaz kilenc év alatt nézték meg kb. annyian, mint Ariana Grande klipjét fél óra alatt.