A több mint 53 ezer Instagram-követővel rendelkező Kajdi Csaba leginkább arról vált híressé az utóbbi hónapokban, hogy nem fél kinyilvánítani a véleményét a hazai hírességekről, ami az esetek többségében nem feltétlenül pozitív.
A Humen Magazinnak adott interjújában azonban elárulta, hogy igenis van egy olyan magyar sztár, aki szerinte nem tolja túl az influenszerkedést, és megtalálta az arany középutat a szponzorált tartalmak és saját életét bemutató posztok aránya között.
Igaz, nem tesz ki nagy tartalmakat, de Kulcsár Edina és a férje, Csuti. Ők is reklámoznak, de ennyi még belefér. Pörög a magyar médiában tizenöt név és folyamatosan róluk hallunk. Hol van Gryllus Dorka, Törőcsik Franciska, Nagy Ervin? Tizenöt retardáltat használnak, akik az egyik műsorban tortát dobálnak egymáshoz, a másikban meg a férjükkel ordibálnak. Itt csak az létezik, aki a tévében szerepel, nem pedig az, aki a színpadon III. Richárdot játszik
- mondta Kajdi Csaba, némi társadalomkritikát is belevéve a válaszába.
A modellügynökséget vezető férfi arról is beszélt, hogy eddig egyszer fordult vele elő, hogy félreérthető volt, ezért akaratán kívül is megbántott egy hírességet.
Weisz Fannit az egyik autócég felkérte reklámarcának, amit én nem hagytam szó nélkül, és azt mondtam egy Insta Story végén, hogy majd dudálj rá Weisz Fannira. Nem Fanninak akartam beszólni, de általában mindig egy ironikus poénnal zárom a story-kat. Sajnos ebben az esetben ez a poén kissé ízetlenre sikeredett sokak szemében. Ami egyébként megdöbbentett, az a ma már elhibázottnak számító marketingstratégia. Nem értettem, miért kérnek fel egy siket lányt egy olyan jármű promotálásához, ami nem a siket embereknek készült
- mondta, majd egyből hozzátette, mivel az anyja nagyothalló, ő maga pedig meleg, sosem űzne viccet egyetlen kisebbséghez tartozó, vagy fogyatékkal élő emberből sem.