Lilu Makeup/down című műsorának aktuális részében a műsorvezető most Dukai Reginát kérte meg, hogy készítse el kedvenc sminkjét, és válaszoljon néhány kérdésére. Lilu a műsor elején felelevenítette, hogy még a Z+ nevű zenecsatorna idejéből emlékszik Dukai Reginára, aki akkor a hangjával hódított, ám később mégsem az énekesi pályát választotta.
Sosem tudtam megmutatni a dalaimban, milyen vagyok valójában. Nem vagyok egy törtető típus, az, aki felhív zeneszerzőket, lemezkiadókat, hogy dolgozzunk, csináljunk. Nem azzal van a problémám, hogy dolgozzunk, mert nagyon szeretek dolgozni, hanem a kéréssel. A segítségkéréssel.
Emiatt a zenei karrierje sem úgy alakult, ahogy tervezte, ha valaki felhívta, hogy lenne számára egy dala, gondolkodás nélkül igent mondott, az sem érdekelte, hogyan szól. Bár lehet, hogy nem tükrözték száz százalékosan Dukai ízlését a megszületett számok, a mai napig imádja őket, egyetlen együttműködését sem bánta meg. A celeb azt is elárulta, ha egy zenekarban játszana, a dobos lenne, mert nélküle semmit nem ér a zene, viszont mindig a háttérben van.
Lili többször is megpróbálta a beszélgetés közben feloldani azt az ellentétet, hogy bár Dukai azt mondta, imád otthon egyedül lenni, amikor senki nem figyeli (a Nicsak, ki vagyok?-os szereplését is azért szerette, mert maszkban énekelhetett, az emberek előítéletei nélkül), Insta-oldalán mégis óriási követőbázisa van, naponta posztol, szinte elengedhetetlen számára, hogy az emberek figyeljenek rá.
Az Instagram nekem az egy tök szép fotóalbum, ahová a legjobb képeket teszed ki (...) emellett nekem elég komoly üzleti felület. Amikor azzal jönnek, hogy mindig jó a hangulatom, mindig jól nézek ki. Azért, mert, mint most is, a saját vállalkozásom termékében vagyok, amit szeretném a lehető legszebben tálalni. De ez nemcsak az Instagramon mutatkozik meg, ha bejössz a lakásomba, nekem a párnáim is úgy vannak, de nem azért, mert lefotózzam, én ettől érzem magam jól.
A műsor végén Dukai, aki nem definiálta Instagram-tevékenység influenszerkedésnek (ahogy Lilu sem nevezte őt influenszernek) elmondta, hogy az általa reklámozott szinte összes terméket szereti és használja.
Rengeteg fantasztikus embert ismertem meg, nagyon jó üzleti lehetőségekkel találkoztam, ez nem egy elhanyagolható dolog, éltem is velük. Azt kell, hogy mondjam, hogy 99%-ban tényleg, amit reklámozok, akikkel dolgozom, azt használom is, szeretem is, most már nagyon-nagyon megválogatom.