Év elején jelent meg Selena Gomez új CD-je, amihez egy sokkal visszafogottabb imidzset talált ki magának, mint az azt megelőző 2015-ös, Revival c.  albumánál. Az énekesnő az Allure magazinnak adott interjújában beszélt arról, hogy a régebbi lemez kiadásakor nem érezte jól magát, menedzserei unszolták, hogy mutasson egy picit többet magából, azt akarták, hogy erős szexuális kisugárzása legyen. Így történhetett meg, hogy ez lett a Revival albumborítója:

Olyan dolgokat csináltam, amikkel nem igazán tudtam azonosulni. Nyomás volt rajtam a Revival albumomnál, hogy idősebbnek nézzek ki. Úgy éreztem, mutatnom kell egy kis bőrt. Nem hiszem, hogy én valójában ilyen ember lennék.

Gomez az interjúban arról is beszél, hogy bár már sokkal erősebb, mint volt, arra azért a mai napig sem vetemedik, hogy rákeressen magára Google-ön, mint mondja: "érzékeny szíve" van. Ennek ellenére már nem annyira könnyen befolyásolható, mint régen, legszívesebben vállalkozóként nevezné magát (ami sminkmárkája miatt végül is jogos öndefiniálás), szerinte ugyanis ezzel tudja legjobban kifejezni, hogy önálló. 

Teljes mértékben kontroll alatt tartom az életem, mindent, amivel foglalkozom, és azt is, ami odakint történik. Tényleg mindent. 

Az énekesnő mentális betegségéről is beszélt: nemrég Miley Cyrus Insta-élőzésében árulta el, hogy bipoláris depressziós, amit az Allure-nek így kommentált: 

Mindig nagyon sok, különböző érzés kavargott bennem, amiket nem tudtam, hogy kezeljek jól. Ahogy rájöttem, hogy miről is van szó, ki vagyok, büszke lettem magamra. 

A diagnosztizálása után Gomezre megnyugtatóan hatott, hogy rájött, betegségével nincs egyedül. Talán ezért is tartja fontosnak, hogy erről a témáról a későbbiekben is gyakran beszéljen.