A legnagyobb cégek rendre igyekeznek egymást felülmúlni és jobbnál jobb filmeket készíteni a termékeikhez. Az Egyesült Államokban nem ritka, hogy ezek a reklámok a kontinens egyik legnagyobb sporteseményén, a Super Bowl-on debütálnak. Íme az utóbbi évtized legdrágább reklámjai!
Chanel
Ez a reklám 2004-ig nyúlik vissza, amikor a Chanel 33 millió dollárt (12 milliárd forint) költött egy 180 másodperces reklámfilmre, hogy népszerűsítse ikonikus illatát, a Chanel No 5-t. A reklám nem más, mint egy romantikus rövidfilm, amelynek főszereplője Nicole Kidman volt. A színésznőnek három millió dolláros bevételt jelentett a reklámfilmben való szereplés.
Pepsi
Beyoncé, Britney Spears, David Beckham – csak néhány név a világsztárok közül, akik eddig nevüket és arcukat adták a legkelendőbb italmárka egyikéhez. A legkiemelkedőbb mégis a Pepsi 2001-es Joy of Pepsi című kisfilmje, amely 8,1 millió dollárba (2,6 milliárd forint) került. A költségeket jelentősen megdobta a főszereplő, Britney Spears csúcsgázsija is.
Bud Light
A Bud Light 2014-es Up for Whatever reklámfilmje 12 millió dollárból (3,8 milliárd forint) forgott, benne olyan hírességekkel mint Arnold Schwarzenegger és a One Republic együttese.
Chrysler
A Chrysler 2011-es Imported From Detroit reklámja 12 millió dollárból (3,8 milliárd forint) készült el, amelyben az autók mellet a legendás rapper, Eminem és Lose Yourself című dala kapták a főszerepet. Ezt a reklámfilmet is a Super Bowlon mutatták be.
Guinness
A Guinness 2007-es rövidfilmjének a költsége 16 millió dollárra (5 milliárd forint) rúgott.
(Borítókép: Arnold Schwarzenegger. Fotó: picture alliance/Getty)