Egész nap viseltem a melltartót, ugráltam és lovagoltam is benne- ujjongott egy viselő. A napokban dobta piacra tökéletesnek nevezett push-up melltartóját egy fehérneműgyártó cég, a Wonderbra. Az új fehérnemű attól oly különleges, hogy nem csúszkál, és a kosarakkal ajándékba kapunk négy segítő ujjat is, ami annyira nem vicces, mint amilyennek első olvasásra tűnhet. Összegyűjtöttük viszont a vicces melltartókat.

Dita Von Teese kollekciója után úgynevezett továbbfejlesztett melltartóval hódít a Wonderbra. A sokadik generációs darabok mindössze 32 fontért, vagyis kicsit több mint 10 ezer forintért már megvásárolhatóak, és A-F méretig kapható – tudtuk meg a Daily Mail reklámcikkéből. A pozitív, csodás, remek jelzők visszatérő használatán túl a szerző azt is megjegyezi, a fehérneműgyártó cég két éve vért izzad cambridge-i kutatókkal, hogy a nőknek végre adhassanak egy hordható pántnélküli, és persze tökéletes push-up melltartót. A cég képviselője, Julia Nolan készséggel be is számolt a lapnak megfeszített kutatásukról. „A teszteket valódi lányokon végeztük. A lányoknak táncolniuk, hajolgatniuk, nyújtózkodniuk és ugrálniuk is kellett, hogy biztosak lehessünk benne, nem csak sétálni lehet a melltartóban" – utalt az eddigi pántnélküli melltartók megbízhatatlan helyzetére Nolan.

Ujjakkal a rugalmas tartásért

Az általunk csak pántnélküli push-up kézi- illetve tenyérmelltartó elnevezéssel illetett termék az Ultimate Starpless nevet viseli, és a mellek felpolcolásán kívül egyéb tulajdonságokkal is rendelkezik. „Az egyedi technológia" – mondta Nolan a lapnak – „megemeli a melleket, alátámasztja, és kellemes dekoltázst biztosít. Olyan ruhadarabot sikerült kifejlesztenünk, amely tökéletes megoldás a pántnélküli melltartóval járó problémákra" – kapta elő újra a csúszkáló, tánc közben elmozduló hagyományos pántnélküli melltartó unalmas kérdését Nolan.

A Wonderbra érdekes megoldást alkalmazott. A kosarakba négy darab, - meg nem nevezett anyagból készült - tartóujjat formáztak, amelyek úgy tartják a mellet, mint amikor az ember lánya a tükör elé beállva felnyomja azokat, hogy látszódjanak már egy kicsit nagyobbnak. A kívülről láthatatlan segítő ujjakkal megsegített melltartót Londonban mutatták be a Westfield Shopping Centre-ben. A lap már olyan nyilatkozókat is szerzett, akik viselték a melltartót, ilyen például a 25 éves Sarah, aki egy lóversenyen tesztelte a terméket. „Nem igazán hittem ebben az egészben, amíg ki nem próbáltam. Egész nap viseltem a melltartót, ugráltam és lovagoltam is benne, de egyszer sem kellett aggódnom miatta" – mondta.

Ötmilliós, szellőző, bombás melltartók

Azért, hogy érzékeltessük, milyen szélsőséges lehetőségekből meríthetünk a fehérnemű piacból, összegyűjtöttünk néhány, már korábban említett remekművet, amelyeknél sokszor csak a miértekre kerestük a választ. Keressék velünk Önök is, és akinek van ötlete, hogy például miért annyira jó a hőre formálódó melltartó vagy a hátul szellőző bugyi, írják meg. Előtte azonban szavazzanak a lenti termékekről.

Adriana Lima drága melltartója

Felvenné az ötmilliós melltartót?

Emlékezetes volt az Adriana Lima által bemutatott Victoria's Secret melltartó, ami a Wonderbra új formájával ellentétben az ára miatt hagyott bennünk maradandó nyomokat. A Lima által 2008 őszén viselt Fantasy Miracle Bra nevet kapott fekete melltartót fekete és fehér gyémántok, illetve rubintok díszítették. Lima akkor a termék funkcionális eredményeit ecsetelte, kiemelve, mennyire jó, hogy akár topként is lehet viselni az öt millió dollárért árusított melltartót.

Emlékkép az Oktogonról

Bejön a szellőző bugyi?

Nem kell azonban túl messzire mennünk, Magyarországon is van példa szép számmal valami okból kirívónak nevezhető fehérneműkre. Bár a melltartó a cikkünk témája, nem hagyhatjuk az öröklétbe szenderülni azt az Oktogonon fotózott bugyit, amelyre az Intimissi kirakatában bukkantunk még 2007-ben. A külön szellőzőnyílással rendelkező bugyit olvasóink inkább cikinek tartották, meg is értjük, miért.

Visszaszámláló digitális kijelző

Felvenné az időzített kebeltartót?

Az időzített melltartó-bomba már 2009-es japán Triumph-találmány, a gyártó az egyedülálló nőket célozta meg ezzel a darabbal. A melltartón egy digitális óra számol vissza - ez jelképezi az adott hölgy biológiai óráját, és aszerint kell beállítani, hogy mikorra tűzte ki viselője az esküvő végső időpontját. Ha időben megérkezik a szőke herceg fehér lovon, akkor minden oké: behelyezik a gyűrűt a melltartó kis résébe, amely elkezdi játszani a nászindulót, és az óra is leáll.

Férfiaknak faroknövelés, nőknek evőpálcika

Szép vagy praktikus legyen a melltartó?

Ajapánok 2007-ben is kaptak ihletet valami forradalmian új termék bemutatására, így elkészítették az első olyan melltartót, ami evőpálcika tárolására is alkalmas. A kebeltámasznak a Triumph adott új értelmet, bár céljuk állítólag az volt, hogy a környezetvédelemre buzdítsanak, a szigetországban ugyanis évente 25 milliárd pár evőpálcikát dobáltak el a helyiek.

Hőre formálódik, de miért?

Jó, ha megkeményedik a hidegben?

A hőre formálódó melltartó kapcsán a miértekre kerestük a választ idén májusban, mert sehogyan sem tudtuk megválaszolni, tényleg, miért jó, ha megkeményedik, amikor hideg van, de amikor hozzáér a bőr, tollpuha lesz. A Lisca fehérnemű cég által gyártott Smart Memory Bra rejtelmeit olvasóink sem tudták megfejtetni.

Férfi melltartó - nem csak transzvesztitáknak

Felvenné?

A korábbiak tükrében nem túl meglepő, hogy a férfi melltartót is épp a japánok találták fel, és kezdték el forgalmazni 2008 novemberében. A Wishroom nevű japán cég persze elsősorban a transzvesztitákat számított a célközönségnek, de mint utóbb kiderült, nem csak ők vágytak a nagyjából hatezer foritnyi összegért megvásárolható melltartóra, ami azért is hasznos, mert egyesek szerint a fériak így megérhetik, milyen nőnek lenni.

Optikai tuninggal a férfiasságért

Növelné?

Az előzőekhez hasonlóan szorosan kötődik a témához a faroknövelő alsónadrág, a Wonderjock, amelyet a push-up melltartók mintájára hozott létre egy ausztrál fehérnemű cég 2006-ban. A faroknövelő alsónadrág ötletét az olvasók online visszajelzéseiből merítette a tervező, Sean Asby, aki akkor azt is kifejtette, egy hét alatt 50000 darabot adtak el, pedig ők sem gondolták, hogy a férfiak is annyira vágynak az optikai tuningra, mint a nők.