Véget ért a Feleségek luxuskivitelben harmadik évada. Helikopterezés, 25 milliós óra, pezsgő egy Rolls-Royce csomagtartójából, vaginagőzölés, meztelenjóga, dollárjelek, táskák, botrány a táskák miatt, edző, aki modell is, és még sorolhatnánk a tehetős háztartásbelikre épített műsor hívószavait. Na de mit tudhattunk meg az aranyásónak csúfolt hölgyekről, amit a korábbi évadokból, vagy a bulvárlapok tényfeltárásaiból eddig még nem?
Az igazán izgalmas újdonsága a sorozatnak a két új szereplő, Molnár Nini és Nagy Noémi volt, akik átvették a konfliktusteremtés szerepét, így a már jól ismert brancs intrikáktól mentesen gőzölhette, illetve méregteleníthette magát, egy négy részes matiné erejéig. (Ha valaki nem értené, hogy miről van szó, az epizódok egy közös méregtelenítő wellnesszezés köré lettek felhúzva.)
A sorozat pozitívumai és negatívumai egyébként ennél a pontnál ütköznek. Remek a két új karakter, frissek, mind a problémáikat, mind karakterológiájukat tekintve, mégis roppant kevés idő jut rájuk, a kezdeti remek felütés pedig apátiába fullad. Közben pedig a törzstagok ugyan azokat a köröket futják,mint korábban, csak a főbb ütközőpontok leredukálódnak egy welnessz-kínzás negatív és pozitív hatásaira. Csősz Boglárka, Köllő Babett, Vasvári Vivien, Polgár Tünde és Yvonne Dederick finom nosztalgiával emlegeti föl az előző évadok csúcspontjait, amik a répalevek szürcsölése és edzések közepette nem viszik előre a történetet.
Némileg olyan volt ez a rövidített évad, mintha a feleségek együtt mentek volna víkendezni és ott, egyéb barátnőik társaságában, a tűz mellett a kaviárlevet kenyérre csepegtetve összegezték volna luxusfeleség-mivoltuk szebb emlékeit. Persze megtudtuk, hogy Vasvári migrénes lett a válásától és, hogy Dederick sűrített edzéssel gyúrja ki magából a szakítás nehézségeit, de ezeket a személyiséget és életet befolyásoló történéseket csak sűrítőelemként pufogtatták el, így a kemény, egyedül is megálló nőkről szinte semmit sem tudunk meg. Nagy Noémi és Molnár Nini pedig, mint Kourtney és Kim, széna és az öngyújtó, elektromos roller és az olajmágnás, igazi ellenlábasai egymásnak. Magánéletük is kellően érdekes, mégis, a remek felvezetés után pusztán annyit tudunk meg, hogy nem minden a szívtáskáról szól.
Oké, nem leszünk teljesen igazságtalanok, mert azon túl, hogy a két luxusorientált hölgy a gázsi mellett remek reklámfelületet is kapott, azért adtak is valamit cserébe; például Molnár Nini, ha tudtán kívül is, de a mai szinglik életének alapvető nehézségeit vázolta fel szűkre szabott társas életével, Nagy pedig megmutatta, hogy egy törtető üzletasszony is lehet többrétegű, vannak félelmei, fájdalmai, de ha kell (márpedig a magyarországi szűkös piac igenis megköveteli) kegyetlenül lezúzza azt, aki veszélyezteti a vállalkozását.
Összegezve, némi bizonytalanság érezhető a forgatókönyvben, talán izgalmasabb lett volna, ha minden régi és új szereplő több réteget is enged megmutatni magából (úgy, mint Polgár Tünde, és Yvonne Dederick, amikor családi tragédiáikról beszéltek), de a Feleségek luxuskivitelben még így is egy roppant szórakoztató hibrid, egy olyan reality, ami tökéletesen adagolja a közönség számára azt a luxust, amit felháborodásnak és hitetlenkedésnek nevezünk, úgy hogy közben azért sejtjük, hogy több történik a képernyőn a pénzzel villogásnál.