Khloé Kardashian a családjának az a tagja, aki a legtöbbet beszélt eddig arról, milyen súlyos testképzavarok gyötrik évtizedek óta - és ha belegondolunk, hogy a családjában gyakorlatilag mindenki a megjelenéséből él, ez nem lehet neki könnyű. Valószínűleg ezért is méltatta válaszra azt a személyt a Twitteren, aki nem túl elegánsan reagált egy reklámra, amelyben a realityceleb-vállalkozó főszerepel.
Milyen gyógyszeripari cég az, amely szóvivőjéül választ valakit, aki annyi plasztikai műtéten van túl, hogy úgy néz ki, mint egy földönkívüli?
– tette fel a kérdést egy bizonyos személy a Twitteren. Erre a reklámra reagált.
Kardashian erre azzal válaszolt, sajnálja, hogy az illető így érez, és sokaknak próbál segíteni, akik néma csendben szenvednek (az nem derült ki, a migréngyógyszer-reklámra utalt-e ezzel, vagy a testképzavara nyilvános tematizálására). Ettől függetlenül tiszteletben tartja a véleményét, de „nem hiszem, hogy feministaként kellene hivatkoznod magadra, ha ok nélkül támadsz egy másik nőre” – célzott ezzel a twitterező bemutatkozására a saját oldalán.
Mint a Page Six emlékeztet, Kardashian a közelmúltban kétszer is felhozta a kérdést: egyszer arról beszélt, hogy a termékenységi kezelései miatt, a hormonok hatására rengeteget változott az arca, a másik alkalommal pedig azért, mert idén áprilisban felkerült róla egy szerkesztetlen fotó az internetre. Utóbbiról egy Instagram-videóban nyilatkozott meg, eképpen:
A fotó, amelyet ezen a héten posztoltak, szép. De olyan emberként, aki egész életében a testképével küzdött, ha valaki készít rólam egy fotót, ami nem hízelgő, rosszul van megvilágítva, vagy nem úgy ábrázolja a tested, amilyen valójában, miután olyan sokat tettél azért, hogy ilyen legyen – aztán megosztja a világgal – minden jogod megvan hozzá, hogy azt kérd, ne osszák meg – attól függetlenül, hogy ki vagy.
Mindenesetre tény, hogy a Kardashian-Jenner-család nőtagjai jelentős mennyiségű szépészeti beavatkozáson vannak túl, nevezzék akár kozmetológiai, non-invazív vagy akármilyen más eljárásnak – miközben rendszeresen a női szépségről szónokolnak, és bevételük jelentős része ilyen forrásokból (kozmetikumok, ruhák, modellfelkérések, reklámok) származik. Egyszóval nem a semmiből jön, hogy a közvélemény a KarJennerek megjelenésével foglalkozik. Khloé Kardashian esetében pedig ez azért is fokozódik, mert az Instagram-fotóin általában máshogy néz ki, mint például a videós szereplésein: az alábbi reklámból származik a címlap-és borítókép is.
A gyakran változó arcú híresség nem hagyja annyiban a beszólást, felszólal azokért, akik néma csendben szenvednek, akármit is jelentsen ez.
0 · Jun 08, 2021 10:56am Tovább a kommentekhez