Victoria és David Beckham között már nem is lehetne nagyobb a marketingösszhang. A focista tavaly téli, fehérneműs, Armani reklámját követően ezúttal Posh vetkőzött az olasz divatháznak. A fekete-fehér fotókon, amelyeket szintén Mert Alas és Marcus Piggot készített, Victoria fekete és pöttyös fehérneműben és márkavédjegyévé vált, rövid frizurájával mereng érzékire komponálva az élet dolgain, amelyek az ő esetében jóval kellemesebbek, mint a legtöbb ember számára.
Házasság: Harmonizálj férjed alsónemüjével!
Az Armani női fehérnemű részlegének két évtizedes fennállása során ez az első alkalom, hogy a cég profi modellek helyett a celebvilág húzóneveivel képviselteti magát. A tavalyi David Beckham reklámfotók, amelyeken a focista egy malibui strandon tökéletesíti testét, természetesen egy Armani alsóban, hatalmas médiafigyelmet generáltak. A San Franciscó-i Macy's homlokzatára kifeszített gigantikus óriásplakát nők tömegeit fanatizálta.
Victoria fotóitól is feltételezhetően hasonló eredmény várnak az Armani marketingszakemberei, hiszen a híresztelések szerint 24 millió dollárjába került a cégnek Posht három évre szerződtetni. Giorgio Armani szerint azonban keresve sem találhattak volna megfelelőbb modellt a legújabb Emporio Armani kampányhoz: "Victoria egy stílusikon, egy rendkívül dinamikus hölgy, akinek befolyása és ismertsége hatalmas felhajtást hoz majd az üzletnek" - nyilatkozta a márka atyja a Telegraphnak.
Karrier: Ne hagyd, hogy kihangosítsanak!
Az elkényeztetett gyerekkort követően Victoria Adams igen korán, már kamaszkorában megtalálta életcélját: híres akart lenni. Húszévesen be is robbant a popbizniszbe a Spice Girls Posh Spice-aként. Igaz ugyan, hogy énekelni azóta sem tud és különösebb tehetséggel sem áldotta meg az ég, sokakkal ellentétben azonban igen humánus módon, Posht legalább nem hangosítják ki a koncerteken.
A Spice-korszakkal átfedésben indult Victoria és David Beckham agyondokumentált, közös élete, amelynek legfontosabb állomásai: 1999-es pucclakodalmuk, a 2 milliárd forintot érő és a sajtóba Beckingham Palota néven bevonult családi fészek kialakítása, három fiuk, Brooklyn, Romeo és Cruz megszületése, David emlékezetes félrelépési botránya 2004-ben, majd hatalmas felhajtással járó hollywoodi emigrációjuk 2007-ben. Ha a hírnév, a közös vagyon, összefonódó dvb divatkarrierjük, a túlélt botrányok és három gyerekük nem is, mágikus csodanyakláncaik valamiért mégis összetartják Beckhaméket.
Stílus: Szívvel szórd a pénzt!
Miután Victoria leánykori álma valóra vált és híres lett, minden figyelmét a divatnak szentelte, hogy stílusikon is legyen belőle. Ebben a szellemben kitartóan és módszeresen felvásárolja az összes elképzelhető luxusmárka összes elképzelhető darabját, amihez az utóbbi években még játszópajtást is sikerült találnia, Katie Holmes személyében, aki szintén olyan odaadással és lelkesedéssel szórja a pénzt, mintha csak az élete múlna rajta. A vélemények megoszlanak a focistafeleség ízlését illetően, míg egyesek divatistennőnek tartják, a nemrég elhunyt divatkritikus, Richard Blackwell szerint például Victoria minden próbálkozása ellenére is az egyik legrosszabbul öltözött celeb, pedig itt valóban erős a mezőny.
Akárhogy is, Victoria nem áll meg az orbitális shopping-körutaknál, ő amellett, hogy elkötelezett luxusfogyasztó, lelkes divattervező is. Daviddel közös parfüm- és farmermárkájuk útjának egyengetése után idén ősszel Posh "saját" (a " " Roland Mouret tervezőnek szól), aki a ruhákat tervezte) kollekciójának szentelte magát, amelyet az őszi New York-i divathét alkalmával mutatott be, a hozzá kapcsolódó reklámfilmben pedig állítólag még a hangját is adta a projekthez.
Victoria Katie Holmeshoz fűződő luxusbarátsága már nyáron is meglehetősen ingatag volt, amikor Holmes is saját tervezésű ruhák farigcsálásába kezdett, a kettejük rivalizálásáról szól pletykákat pedig megmosolyogtató módon támasztja alá a két hölgy új reklámkapánya közötti kísérteties hasonlóság. Katie Holmes Miu Miu fotóanyagát is a fent említett Mert Alas és Marcus Piggot készítette.