Januárban írtunk a Rich Kids of Budapest nevű Instagramról, ahol a gazdagságukat fitogtató magyar instázók fotói gyűlnek. A Daily Mail tegnap vette elő ugyanezt a témát, itt tekintheti meg a cikket, amiben a legnagyobb brit bulvárlap Magyarország leggazdagabb instagramozóinak fotóit mutatja be.
A cikk a magyar hírességek közül Weisz Fannit és Annoni Zitát említi, utóbbit házasságkötéséig ugye Debreczeni Zitaként ismerhettük, most a Szigeten beszéltünk vele legutóbb. Hogy például ők mennyire illenek bele a Rich Kid kategóriába, és hogy mennyire örülnek, hogy felkerültek erre az Instára és azon keresztül be a Daily Mailbe, azon lehetne egyet elmélkedni, mindenesetre a jelenleg fotósként dolgozó Annoni Zitától a következő képet osztották meg.
Ezen kívül a Daily Mail inkább csak a hazai instagramozók körén belül híres posztolókat sorol, de például Nagyvárady Ráchel pont kimaradt a brit lap cikkéből, pedig nekünk ez az egyik kedvenc fotónk a Rich Kids of Budapestről!
Természetesen nemcsak nőket tartalmaz azért az oldal, hanem például ezt a drága autóban telefonáló férfit is.
A Daily Mail cikke egy szóval sem említi, de bizonyára önnek is feltűnt a fenti képnél, hogy a Rich Kids of Instagram szponzora a Puncs.hu. Ezt a feliratot és hivatkozást a legtöbb frissebb kép tartalmazza, és további két klikkeléssel el is juthatunk a Puncs.hu oldalára, ami elsősorban egy sugar daddyknek való társkereső. Nagyon virágnyelven van körülírva, de a lényeg az, hogy itt gazdag férfiak és csinos, fiatalabb nők találhatnak egymásra, esetleg gazdag nők és csinos, fiatalabb férfiak is. Az itt létrejövő kapcsolatok úgy működnek, hogy az egyik fél azzal köti magához a másikat, hogy olyan valami olyasmi életszínvonalat biztosít (vagy legalábbis ígér) neki, mint ami a Rich Kids of Budapest nevű Instagram-fiókban is látszik.
Hogy a Daily Mailnél tényleg csak nem vették észre, hogy ez az egész egy reklám, vagy észrevették, de nem zavarta őket, az végülis mellékes. De elvitathatatlan a Puncs.hu gerillamarketingjének sikere: semmi mást nem csináltak, csak megosztották mások fotóit az Instagramon, és ezzel el tudták érni, hogy projektjük bekerüljön a Daily Mailbe. Ez a társkereső cég egyébként következetesen nagyon hatékonyan marketingeli magát, mi ezt a sajtóközleményüket jelentettük meg legutóbb.
A legnagyobb brit bulvárlap szemlézi a Rich Kids of Budapest nevű Instagramfiókot, így került be Debreczeni Zita és Weisz Fanni a Daily Mailbe.
26 · Sep 25, 2018 04:34pm Tovább a kommentekhez