Harry Styles – Pleasing
A 29 éves énekes 2021-ben indította el Pleasing nevű márkáját, amelyben abszolút felfedezhető Styles egyedi és színes stílusa. A cég számos terméket dobott piacra, köztük körömlakkok, ékszerek, szem- és arcszérumok, az évek alatt pedig további bőrápoló, smink és még uniszex ruhák kínálatával is bővültek. Tavaly Marco Ribeiro divattervezővel együttműködve a Pleasing kiadott egy limitált kiadású sminkpalettát is.
Noha a márka bevételét nem hozták nyilvánosságra, a Cosmopolitan arról számolt be, hogy a Styles nettó vagyona 20 millió dollárral (mai árfolyamon átszámítva 6 milliárd 800 millió forint) nőtt az indulás óta. Az oldalon válogathatunk a 9 ezer forintos kéz- és körömápolók, a 7 ezer forintos körömlakkok és a 40 ezer forintos pulóverek között is.
Pharrell Williams – Humanrace
A nemrégiben kinevezett Louis Vuitton kreatívigazgatója 2020-ban dobta piacra márkája, a Humanrace bőrápoló termékeit. A Dr. Elena Jones New York-i bőrgyógyásszal közösen kifejlesztett márka izgalmas szépségápolási termékeket kínál, köztük a Williams saját, három lépésből álló arcápolóját egy 110 dolláros (37 ezer forint) szettben: a rizspor-tisztítót, a lótusz enzimes bőrradírt és a párásító krémet.
Az 50 éves énekes márkájának palettáját más termékek is színesítik, mint a különböző naptejek, kerámiák és sport öltözéket, amelyeket az Adidassal közösen terveztek.
Jared Leto – Twentynine Palms
Az Oscar-díjas színész 2022-ben indította el luxus cégét, Twentynine Palms néven, amelyet állítása szerint a Joshua Tree nemzeti Park iránti szeretete ihletett. Vegán és állatkísérlet-mentes bőrápoló, hajápoló és testápoló termékcsaládja főkánt a Mojave-sivatagból származó botanikai összetevőket tartalmaz.
Leto kollekciója kínál még kéz és testrémeket, samponokat, balzsamokat, amelyek olyan jellegzetes illatokkal rendelkeznek, mint az eukaliptusz, rozmaring és zsálya. Ha bőrápolásról van szó a márka legdrágább darabja egy három terméket tartalmazó csomag 60 ezer forintért.
Idris Elba – S'Able Labs
2022-ben jelent meg a Golden Globe-díjas színész és felesége, Sabrina Dhowre Elba közös bőrápoló márkája a S'Able Labs (az Elba visszafelé írva).
Véleményem szerint a bőrápolás egy olyan dolog, amit egy erőteljes páros megoszt egymással
–vallotta Elba a Allure magazinnak akkoriban.
A pár kifejlesztette azt a tisztítót, tonikot és hidratálót tartalmazó bőrápoló termékcsaládot, amelyet egyöntetűen használhatnak nők és férfiak is. A termékek fő összetevőjét a baobabfát és a qasil leveleket egyenesen Afrikából szerzik be. A hivatalos honlap szerint a nyereségük 5 százalékát a Farm Africa nevű jótékonysági szervezetnek adományozzák, ami évente olyan 18 ezer dollárt (6 millió forintot) jelent.
John Legend – Loved01
Tekintve az énekes fiatalos külsőjét nem meglepő, hogy a szépségiparban is sikeresen helyt áll. Az uniszex bőrápoló és testápoló termékek melaninban gazdag, enyhén savas ph-jú bőrtípusokhoz készült, hogy megtartsa azok nedvességet és fenntartsa az egészséges bőrréteget. A termékcsalád olyan bőrgyógyász által jóváhagyott termékeket tartalmaz, mint az arclemosó, hidratáló, bőrradír, olajos permet és borotvakrém. A márka megfizethetősége, a másik oka annak növekvő népszerűségének, mivel az összes termék ára 15 dollár alatt van.
Nem árazhattuk úgy a termékeket, hogy a sötét bőrű emberek ne tudják őket megengedni maguknak, tekintettel a jövedelemkülönbségekre
–nyilatkozta az Legend.
Machine Gun Kelly – UN/DN Laqr
2021-ben dobta piacra vegán és állatkísérlet-mentes termékcsaládját Colson Baker, művésznevén Machine Gun Kelly, aki elárulta, hogy számára a nők voltak a legnagyobb inspirációi ebben az iparágban.
„A nők odafigyelnek a részletekre. Megkérdeztem a lányomat, hogy miért viselt sminket, hiszen nem is mertünk sehova azon a napon, mire azt mondta, hogy egyszerűen így szeretne kinézni.
Ennek az a tanulsága, hogy a férfiak sokszor semmit nem akarnak tenni a külsőjükért, ellenben a nőkkel
–mondta a 33 éves rapper, akinek termékcsaládja főként manikűrrel kapcsolatos termékekből áll. Egy körömlakk ára körülbelül 18 dollár vagyis 6 ezer forint.
Brad Pitt – Le Domaine
Korábban már a Velvet is beszámolt a színész gendersemleges, vagyis nemfüggetlen kozmetikai termékeiről. A márka a Le Domaine (a birtok – a szerk.) nevet viseli és igen magas áron került a piacra. A termékcsalád eddig négy kozmetikumból áll: egy arctisztító, két krém és egy szérum, áruk pedig 70 és 350 euró (29-148 ezer forint) között mozog.
Az utóbbi időben sok kritika érte Pitt márkáját tekintve borsos árukat és azt, hogy korábban a színész sosem beszélt bőrápolási szokásairól.
(SCMP)
(Borítókép: Harry Styles/Brad Pitt. Fotó: Shutterstock)